Üldtingimused
Ostu-müügi reeglid kehtivad kõikide ostja ja Emikson OÜ (edaspidi: müüja) vahel e-poes www.emikson.ee sõlmitud ostu-müügitehingu poolte suhtes. Müüja jätab endale õiguse reegleid igal ajal muuta, parandada või täiendada vastavalt kehtestatud õigusaktidele ja nõuetele. Kõigist muudatustest, parandustest või täiendustest teavitatakse autoriseeritud kasutajat meie veebipoodi sisenemisel ning selleks, et sooritada ostu, peab ostja muudetud reeglitega uuesti nõustuma.
Hinnad
Hinnad kehtivad arve tasumise tähtaja jooksul. Ostjatele Euroopa Liidust on kõik hinnad näidatud ostja riigi käibemaksuga. Ostjatele väljaspool Euroopa Liitu on hinnad näidatud ilma käibemaksuta. Märgitud hinnale lisatakse saatmiskulu (välja arvatud eripakkumised), mis arvestatakse ostukorvis. Kui kauba hind on valesti märgitud, jätab müüja endale õiguse selline leping tühistada ja makstud summa ostjale tagastada.
Ostukorv ja tellimuse töötlemine
Minge valitud toote lehele. Lahtris „Saadavus‟ näete, kas kaupa on võimalik tellida või mitte. Tarneaeg on märgitud iga toote juures olevas kirjelduses. Valige vajalik kogus ja vajutage nuppu „Lisa ostukorvi‟. Tellimuse vormistamiseks vajutage „Ostukorv‟. Allahindluse saamiseks sisestage sooduskupongi number. Seejärel vajutage „Vormista tellimus‟. Tellimuse vormistamise lehel sisestage vajalik teave. Valige „Kohaletoimetamise viis‟ ja „Makseviis‟. Kinnitage, et olete tutvunud reeglite ja tingimustega, märkides ruudu „Olen läbi lugenud Tingimused ning nõustun nendega‟. Veenduge tellimuse õigsuses ning vajutage „Kinnitage tellimus‟.
Sooduskupongid
Allahindluse saamiseks võite kasutada sooduskuponge. Kasutage sooduskuponge ostukorvis tellimuse vormistamisel.
Kohapeal kättesaamine
Kauba tellimine on võimalik ainult kohaletoimetamisega. Füüsilist poodi meil ei ole. Kauba väljastamist laost ei toimu. Kaup ei asu meie laos.
Tasuta kohaletoimetamine
Üle 99-eurosed tellimused toimetatakse Eesti piires kätte tasuta. Alla 99-euroste tellimuste puhul kohaletoimetamine Eesti piires maksab 5,99 eurot.
Kohaletoimetamise viis
Kohaletoimetamise viis sõltub paki kaalust ja suurusest. Kaupa võib toimetada väljastuspunkti, pakiautomaati või kulleriga. Kui soovite koju kohaletoimetamist, kirjutage vastav kommentaar tellimuse vormistamisel. Teenuse kvaliteedi tagamiseks lisage kindlasti saaja telefoninumber.
Tarneaeg
Tarneaeg on märgitud iga toote juures olevas kirjelduses.
Riigid, mis ei kuulu Euroopa Liitu
Euroopa Liitu mittekuuluvate riikide tollimaksud jm maksud [välismaine käibemaks] ei kuulu tavaliselt kohaletoimetamiskulude hulka; tavaliselt tuleb sellised maksed tasuda kauba vastuvõtmisel kohaletoimetamise riigis.
Makseviisid
Pangalink
Pärast tellimuse vormistamist vajutage soovitud pangalingile, mis suunab teid valitud internetipanka. Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning logige sisse internetipanka. Internetipangas näete juba ette vormistatud maksekorraldust, milles on märgitud ostetud kauba eest tasumisele kuuluv summa. Kinnitage või tühistage maksekorraldus.
Pangaülekanne
Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse teile arve teie e-posti aadressile.
Tasumisel märkige selgituses kindlasti arve number.
Pangaülekande rekvisiidid
Saaja nimi: EMIKSON OÜ
Saaja konto: EE132200221072117959
Saaja pank: SWEDBANK AS
SWIFT/BIC: HABAEE2X
Selgitus: arve number
Tellimuse eest saab tasuda pangaülekandega 5 päeva jooksul alates tellimuse esitamisest.
Teie tellimus tühistatakse juhul, kui te pole 5 päeva jooksul makset sooritanud.
Tellimust ei töödelda enne, kui raha on meie arvelduskontole laekunud.
PayPal, Mastercard, Visa
Need on kiired ja turvalised makseviisid. Järgige juhendit.
Olge tellimuse vormistamisel andmete sisestamisel ettevaatlik, kuna andmete täpsusest sõltub kaupade kohaletoimetamise kiirus ja mugavus.
Tellimuse olek
Kõik registreeritud kliendid saavad jälgida oma tellimuse olekut ja ajalugu. Selleks peate oma kontole sisse logima ja vajutama „Tellimuste ajalugu‟.
Sõltuvalt tellimusest võite lehel „Tellimuste ajalugu‟ näha järgmisi olekuid:
„Tasumata‟ – oleme teie tellimuse kätte saanud, kuid selle eest pole veel tasutud. Kui makseviisiks on valitud pangaülekanne, tuleb tellimuse eest tasuda 5 päeva jooksul, vastasel juhul tühistatakse tellimus automaatselt.
„Ootel‟ – oleme teie tellimuse kätte saanud, kuid seda pole veel töödeldud.
„Tasutud‟ – teie tellimuse eest on tasutud ja tellimus töödeldakse varsti.
„Töötluses‟ – teie tellimust töödeldakse, kuid seda pole veel saadetud. Kui kaupa pole laos, teavitame teid kommentaaris ligikaudsetest tarneaegadest.
„Saadetud‟ – teie tellimus on välja saadetud. Paki jälgimiskoodi ja ligikaudse tarnekuupäeva teatame teile kommentaaris.
„Osaliselt saadetud‟ – teie tellimus saadeti välja osaliselt. Ülejäänud tellimuse osa saadame pärast seda, kui oleme selle tootjalt kätte saanud.
„Tühistatud‟ – teie tellimus on tühistatud. Täpsemat teavet leiate kommentaarist.
Pärast iga oleku muutmist saate e-kirja.
Garantiitingimused
Tootja garantii hõlmab nii materjalidefekte kui ka vigu toodete tootmisprotsessis. Garantii ei hõlma toote kahjustamist ja valesti kasutamist. Garantii taotlemiseks peab taotleja saatma tellimuse numbri, defekti või kahjustuse kirjelduse ja oma kontaktandmed meie e-posti aadressile. Pärast taotluse esitamist võtame taotlejaga ühendust 2–3 tööpäeva jooksul.
Garantii kehtivusaeg
Garantii kehtivusaeg on märgitud kauba kirjelduses.
Ostu-müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine
Tagastamise tähtaeg
Ostjal on õigus e-poes sõlmitud ostu-müügilepingust taganeda ja kaup tagastada 90 päeva jooksul. Tagastamisõigus lõpeb pärast 90 päeva möödumist päevast, mil ostja kauba füüsiliselt kätte sai.
Tagastamise tingimused
Lepingust taganemiseks ja kauba tagastamiseks peab ostja esitama tellimuse või arve numbri. Tagastamisõiguse kasutamisel 90 päeva jooksul ei ole ostja kohustatud tagastamise põhjust kirjeldama, kuid väärtustame ostjate tagasisidet, mis aitab meil parandada kauba ja teenuse kvaliteeti. Ostjal on võimalus tutvuda tootega täpselt nii, nagu seda lubatakse tavalises poes. Ostja vastutab kauba hinna vähenemise eest kaubaga tutvumisel. Ostja on kohustatud kaubaga hoolikalt tutvuma, avama pakendi seda kahjustamata, silte/kaitsekilesid eemaldamata jne, toodet ei tohi kasutada. Vastasel juhul vastutab ostja kauba hinna vähenemise eest. Tagastatav kaup peab olema komplektne, pakendatud originaalpakendisse ja seda ei tohi kasutada. Kui tagastataval kaubal on rikutud dokumendid, kasutusjuhend, pakend ja selles on süüdi ostja, on meil õigus tagastamisele kuuluvast summast maha arvata summa, mille võrra kauba väärtus on vähenenud. Ostjal ei ole õigust tagastada toodet, mis on valmistatud, lõigatud või tellitud spetsiaalselt ostjale.
Kauba tagastamise viis
Võite saata meile kaupu mis tahes Teile sobival viisil. Meie aadress: Kadaka tee 44a, Tallinn 12915, Eesti. Emikson OÜ, +37255587153 (või Kadaka Selveri pakiautomaat). Selleks, et pakk ei läheks kaduma, edastage meile kindlasti jälgimiskood. Kõik tagastamisega seotud kulud tasub ostja.
Raha tagastamine
Tagastame kõik maksed 7 päeva jooksul alates kauba füüsilise kättesaamise päevast. Kõik maksed ostjale tehakse samale pangakontole, kust ostja ostu tegi. Me ei tagasta makset enne, kui kaup on täielikult tagastatud.
Sertifitseerimine
Kõik tooted on CE-sertifikaadiga. Ostja peab siiski arvestama riiklike standardite nõuete eripäradega.