Ostukorv ja tellimuse töötlemine

Minge valitud toote lehele. Lahtris „Saadavus‟ näete, kas kaupa on võimalik tellida või mitte. Tarneaeg on märgitud iga toote juures olevas kirjelduses. Valige vajalik kogus ja vajutage nuppu „Lisa ostukorvi‟. Tellimuse vormistamiseks vajutage „Ostukorv‟. Allahindluse saamiseks sisestage sooduskupongi number. Seejärel vajutage „Vormista tellimus‟. Tellimuse vormistamise lehel sisestage vajalik teave. Valige „Kohaletoimetamise viis‟ ja „Makseviis‟. Kinnitage, et olete tutvunud reeglite ja tingimustega, märkides ruudu „Olen läbi lugenud Tingimused ning nõustun nendega‟. Veenduge tellimuse õigsuses ning vajutage „Kinnitage tellimus‟.


Sooduskupongid

Allahindluse saamiseks võite kasutada sooduskuponge. Kasutage sooduskuponge ostukorvis tellimuse vormistamisel.


Makseviisid


Pangalink

Pärast tellimuse vormistamist vajutage soovitud pangalingile, mis suunab teid valitud internetipanka. Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning logige sisse internetipanka. Internetipangas näete juba ette vormistatud maksekorraldust, milles on märgitud ostetud kauba eest tasumisele kuuluv summa. Kinnitage või tühistage maksekorraldus.


Pangaülekanne

Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse teile arve teie e-posti aadressile.

Tasumisel märkige selgituses kindlasti arve number.

Pangaülekande rekvisiidid

Saaja nimi: EMIKSON OÜ

Saaja konto: EE132200221072117959

Saaja pank: SWEDBANK AS

SWIFT/BIC: HABAEE2X 

Selgitus: arve number

Tellimuse eest saab tasuda pangaülekandega 5 päeva jooksul alates tellimuse esitamisest.

Teie tellimus tühistatakse juhul, kui te pole 5 päeva jooksul makset sooritanud.

Tellimust ei töödelda enne, kui raha on meie arvelduskontole laekunud.


PayPal, Mastercard, Visa

Need on kiired ja turvalised makseviisid. Järgige juhendit.


Olge tellimuse vormistamisel andmete sisestamisel ettevaatlik, kuna andmete täpsusest sõltub kaupade kohaletoimetamise kiirus ja mugavus.


Tellimuse olek

Kõik registreeritud kliendid saavad jälgida oma tellimuse olekut ja ajalugu. Selleks peate oma kontole sisse logima ja vajutama „Tellimuste ajalugu‟.

Sõltuvalt tellimusest võite lehel „Tellimuste ajalugu‟ näha järgmisi olekuid:

„Tasumata‟ – oleme teie tellimuse kätte saanud, kuid selle eest pole veel tasutud. Kui makseviisiks on valitud pangaülekanne, tuleb tellimuse eest tasuda 5 päeva jooksul, vastasel juhul tühistatakse tellimus automaatselt.

„Ootel‟ – oleme teie tellimuse kätte saanud, kuid seda pole veel töödeldud.

„Tasutud‟ – teie tellimuse eest on tasutud ja tellimus töödeldakse varsti.

„Töötluses‟ – teie tellimust töödeldakse, kuid seda pole veel saadetud. Kui kaupa pole laos, teavitame teid kommentaaris ligikaudsetest tarneaegadest.

„Saadetud‟ – teie tellimus on välja saadetud. Paki jälgimiskoodi ja ligikaudse tarnekuupäeva teatame teile kommentaaris.

„Osaliselt saadetud‟ – teie tellimus saadeti välja osaliselt. Ülejäänud tellimuse osa saadame pärast seda, kui oleme selle tootjalt kätte saanud.

„Tühistatud‟ – teie tellimus on tühistatud. Täpsemat teavet leiate kommentaarist.

Pärast iga oleku muutmist saate e-kirja.